✿ aku rinduuuuu ✿

hmmph.. di kala kesunyian begini (ewah) aku teringat kat bestfren2 aku.. rindu giler.. dulu selalu lepak2, kadang2 tido same, watch muvies, gossip pasal boys.. memang banyak aktiviti kitorang lakukan together..

tapi sekarang semuanya dah ade life masing2.. most of my bestfren dah pun married.. ramai yang dah ade baby sorang dua.. yang selebihnya dah pun bertunang.. aku bet yang dah bertunang tu mesti nak kawen tahun depan..

so tinggal laaa aku sorang.. yang tak kawen lagi.. yang tak ade baby lagi.. dan yang tak tunang lagi.. sekarang ni life aku totally different dari sebelumnye.. sekarang aku dah jadi senyap.. rakan gossip terbaek aku sekarang ialah mak aku..

memangla ramai kawan2 baru time belajar, time pegi kursus.. tapi dorang still tak same macam bestfren aku dulu..

betul la orang kata.. "truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget."

babe!!! aku rindu kat korang..... miss u guys soooo much! :(

p/s : 1 of my bestfren LEEN telah selamat melahirkan baby girl NORSHAMIMI HANA.. congrats leen!

No comments: