✿ azam tahun 2011 ✿

kejap je dah tahun 2011... bertambah lagi 1 angka umur aku.. 26 YEARS OLD!! tua dah aku ye.. ish ish...

biase la kan.. kalau dah masuk tahun baru ni.. mesti la ade azam baru.. ok.. azam aku tahun 2011 seperti di bawah... (poyo)

:+: amek lesen kereta.. memandangkan aku dah start bekerja tahun ni, dapat la aku kumpul duit sendiri nak wat lesen kereta.. pikir2 takut gak beb nak amek lesen.. ntah! tapi... demi tahun baru ni, aku tekad nak amek lesen gak.. chaiiyokk!!

:+: carik kerja.. hmmm... bulan 4 ni dah abes praktikal.. pastu leh la nak apply kerja yang best2 ckit.. kalau bleh, yang gaji masyuk ckit laa kan.. dah ade degree ni hope dapat la menggunakan nye dengan baik.. mudah-mudahan.. aminnnnn

:+: nak kurus!! azam ni tiap2 tahun ade.. tapi tak penah nye tercapai.. makin bertambah ade la.. tapi rase2nye tahun ni bleh kot.. "kot??!!" hahahhah...

:+: nak jadi isteri.. uhuk! tersedak abah aku kt umah tu.. hahaha.. yes! aku nak kahwin tahun ni.. erk jap! ni azam ke harapan nih? alamak salah letak ke.. ahh dulik! mau letak jugak.. dah tua woo.. tahun ni 26, tahun depan 27.. huish.. rase macam makin tua.. doa2 kan laa rezeki murah tahun ni..

:+: azam no 5 adalah same dengan azam no 4... sekian.. -_-''


p/s : 26 tahun... dah 26 tahun dah aku ek... macam tak pecaye....

No comments: