✿ lepaking at Old Town ✿

Rasenye baru seminggu tak jumpe housemates.. tapi rindu nak borak2, gaduh2 dengan dorang.. hehe..

- PURA

- TINI

- SYURA

- LYSSA

Sabtu lepas aku balik umah sewa.. roomates aku sume nak convo.. so aku pun menyebok dengan dorang.. hehe..

Sampai2 je, ktorang kepak kat Old Town depan umah.. tini n lyssa je yang ade.. pura lak g dinner dengan officemate die, syura pulak tengok muvie dengan bf die..

So here we are.. =]

aku mase tu tengah lapar giler ah kan.. so aku order nasi lemak special n white coffe iced.. sambal die memang power pedas! yummy!!


haa nampak tak air lyssa tu?? strawberry float.. sedap!!


hehe.. encik ini memang antu Old Town.. tersenyum gembira dapat favourite dish die.. nasi lemak ayam rendang.. pun sedap!


Lepak punye lepak, kitorang ingatkan tutup pukul 3 am ke kan.. rupenye pukul 12 am dah tutup dah.. so tak dapat la kitorang nak lepak lame.. hehe..

p/s : balik umah, terus tido! 2 ari berturut-turut berjalan..

No comments: