✿keindahan ayat tarikh lahir korang✿

Mari kita tengok ape ayat yang keluar dari tarikh lahir korang....

1-Ambil ayat dari bulan korang lahir:

January--------aku sepak
February-------aku lompat atas
March-----------aku karate
April-------------aku terajang
May--------- ----aku cium
June-------------aku peluk
July--------------aku buat sardin dengan
August-----------aku makan dengan
September------aku menari dengan
October----------aku menyanyi dengan
November-------aku jelir lidah kat
December-------aku lari keliling


2-Ambil ayat dari hari lahir korang:

1------- burung hantu
2------- makluk asing
3--------public phone
4------- basikal aku
5------- lelaki salji
6------- gangster kampung
7--------mobile telefon aku
8--------hantu jepon
9--------kawan baik nenek aku
10-------kawan lembu aku
11-------cikgu lama aku
12-------kerbau ayah kawan aku
13-------ahli bomba
14-------lembu mak aku
15-------kambing ayah aku
16-------kapak mak aku
17-------cikgu matematik aku
18-------lesung batu
19------ lelaki lembut
20-------tikus adik aku
21------ mee kari adik aku
22-------Robert Pettinson
23-------pedang sakti aku
24-------kambing aku
25-------pemain bola sepak
26-------buaya
27-------ayam serama
28-------ipod aku
29-------kucing engkau
30-------kutu rayau
31-------hantu jepun


3-Ambil ayat dari hujung tahun korang di lahirkan:

1--------- di dalam kereta aku
2 ---------di atas katil engkau
3 ---------di atas motosikal
4 ---------di bawah katil
5 ---------di dalam jamban jiran aku
6 ---------di bawah jambatan
7 ---------di atas bumbung rumah
8----------masa makan atas meja
9 -------- semasa jalan2 cari kucing adik aku
0 -------- di dalam bilik tokwan


4-Ambil ayat dari color yang korang suka:

putih---------sebab aku suka macam tu
hitam--------sebab aku memang degil
Pink----------sebab aku memang terer
merah-------sebab ade suara yang bagitau aku
biru----------sebab aku seksi dan aku boleh buat
hijau---------sebab aku betul2 serius nak lakukan
Purple-------sebab ada orang suruh
kelabu-------sebab aku tak boleh control diri aku
kuning-------sebab ade orang ofer aku 10 rm
Orange------sebab aku pikir aku bijak
cokelat------sebab aku memang boleh buat
lain2---------sebab diri aku seorang ninja!

ni aku punye :
aku cium lesung batu di dalam jamban jiran aku sebab aku seksi dan aku boleh buat

kahkahkah!!!
korang punyee pulak... =p

p/s : sukee sukeeee jeee...

10 comments:

Che Armster said...

aku lari keliling kambing aku di atas katil engkau sebab aku tak boleh control diri aku

>.<" adeh!

elmo blurb said...

aku lari keliling makhluk asing burung hantu masa makan atas meja semasa jalan-jalan cari kucing adik aku sebab aku memang degil.



O.o"
KALUT. HAHA


kreatif giler~ :D

diana said...

aku peluk public phone
di dalam bilik tokwan sebab
aku
pikir aku bijak..!




dasat gak tokwan aku ade public
phone dalam bilik..!

YOUsoF said...

aku cium lelaki salji di dalam bilik tokwan sebab aku seksi dan aku boleh buat..

Hahha sangat peliks ;DD

muaz shukor said...

aku buat sardin dengan kambing ayah aku dalam kereta aku sebab aku mmg degil .

haha . nice giler :)

Cik Bucken said...

ngahahah nice nih
seyes aku gelak2 sampai kuar air mate tgk org len nye..hahhaha

aku sepak ipod aku mase makan atas meja sebab ade suare yang bagitau aku

haha..duhh~ skizo nih

ira aje said...

aku lari keliling ayam serama di dalam bilik tok wan sebab aku mmg degil. haha. klaka je ;p

yenyenpreng said...

aku menyanyi dengan lesung batu masa makan atas meja sebab diri aku seorang ninja!

haaha

jeeha said...

aku menyanyi dengan kutu rayau di dalam kereta aku sebab aku seksi dan aku boleh buat

~xley blaa nyanyi ngan kutu rayau~
hahaha

razzi@ajeet said...

hahahaha lawak2....

my...
aku buat sardin dengan hantu jepun di dalam jamban jiran aku sbb aku betul2 serius nak lalukan...

:)